>



النتائج 1 إلى 4 من 4
  1. #1
    الصورة الرمزية AMG
    AMG
    AMG غير متصل مراقب عام
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    المشاركات
    13,173

    Post تويوتا تعلن سيكويا باقية ولكن؟


    رسالة تويوتا مبهمة حيث انها اعلنت بأن الدفع الرباعي باقية حتى نهاية الجيل الحالي وهذا يفتح باب التكهنات بأن السيارة فعلا لن تستمر بعد ذلك !!!

    There have been numerous reports that the Toyota Sequoia will be exterminated, but those appear to be false. The Japanese automaker’s SUV – which is built in Indiana – has seen a massive sales drop, down 36 percent from last year’s numbers.

    Despite these horrid sales numbers, Toyota still feels confident in the big SUV.

    “Sequoia continues to be a profitable, high-quality vehicle for Toyota and several years remain in the life of the current generation,” the automaker said in a release sent out to the media.

    While the Sequoia is suffering, the 4Runner is flourishing. The three-row SUV has seen its sales double, to 21,953, in the first six months of the year.

    The massive Sequoia will likely continue the way it is for a few more years and after that, it seems like that will be it for the SUV. We would expect the 2012 would be its last year.

  2. #2
    jeep-co غير متصل مميز
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    الدولة
    !!
    المشاركات
    467

    افتراضي

    مافهمت والله !! ؟؟ شو القصد يعني

  3. #3
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    المشاركات
    6,421

    افتراضي

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    يعني هذا الجيل هو اخر جي الموجود حالياً

  4. #4
    التنين غير متصل عضو فعّال جداً
    تاريخ التسجيل
    Apr 2009
    الدولة
    ??
    المشاركات
    1,410

    افتراضي

    طيب واحنا ايش نقول من اول!

    منجد الشركه هذي غبيه

    كل الاخبار كانت تقول انه هذا الجيل اخر جيل

    وتجي تويوتا تقول انه سيكويا باقيه لنهاية الجيل الحالي

    يعني ينطبق عليها المثل

    وفسر الماء بعد جهدِ بالماء

المواضيع المتشابهه

  1. تويوتا ورحلة بناء هويتها الرياضية الضائعة
    بواسطة Soud alshaiba في المنتدى قسم السيارات العام
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 15-09-2010, 06:08 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

راعي اعلامي لمعرض اكسس 2016

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14